Kulcsszó keresés /


Hogyan udvarol egy 21. századi férfi?

Tud-e a mai férfi udvarolni? Hol maradnak a régimódi ismerkedési szokások, a mély beszélgetések? Hol vannak azok a férfiak, akiket csillogó szemmel figyelünk, ahogyan eltökélten indulnak felénk az udvarlás sokak számára bonyolult és szükségtelen mezsgyéjén? Ők nem érzékelik ezt fölösleges, mihaszna, időhúzó tevékenységnek, nem tekintik kiveszőben lévő formának, hanem inkább számukra is élvezetes férfiúi kötelezettségnek.

olvass tovább

Tök mindegy milyen, csak kapcsolat legyen? 

Néha az az érzésem, hogy a társadalom többségének nem számít, hogy milyen kapcsolatban van benne, csak az a lényeg, hogy kapcsolatban legyen, mert a szingliség érthetetlen és fura. Mintha akkor válnánk létjogosult személlyé, vagy onnantól kezdve kerülnénk rá a létező személyek térképére, miután kapcsolatba kerültünk x-szel, és akkor válik biztosra a helyünk ezen a térképen, amint megházasodunk és gyerekünk lesz. Mintha egy párkapcsolati viszony kéne ahhoz, hogy a személyes létezésünk valódi legyen. Mintha azzal tudnánk csak bebizonyítani az értékességünket, ha családot alapítunk.

olvass tovább

A féltékenység akkor születik, amikor a szerelem

A féltékenység akkor születik, amikor a szerelem. Nem önbizalomhiány hívja életre, valami olyan, ami sokkal mélyebb annál. Amikor azt mondom, szeretlek, kinyilatkoztatom és felvállalom, hogy szeretek mindent, amit te képviselsz, és ami által az lettél, aki most vagy. Nem csak a pillanat tökéletességét szeretem, ami kimondatja velem ezt. A mozdulatsort is szeretem, amikor elalvás előtt eloltod a lámpát, kimondod a szót, majd elcsitul, elcsendesedik a lélek, passzív lesz.

olvass tovább

Problémák, amiket csak kis mellű lányok érthetnek

Üdvözöllek a kis mellű lányok világában. Nekünk nem fáj a vállunk és a hátunk, hiszen nem kell indokolatlanul nagy súlyokat cipelnünk a mellkasunkon; sportmelltartóból tökéletesen megelégszünk egy egyszerű fazonnal is, hiszen nincs mit leszorítania; imádunk hason aludni, mert semmi sem állja útját kényelmünknek; bátran variálhatjuk a mellméretünket ruházatunkhoz illően, és biztosan állíthatjuk, hogy stabilan álljuk a sarat a gravitációval szemben.

olvass tovább

Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

Járvány, elszegényedés, szocproblémás hölgyek „szétnyitott”üzemmódban…

Megint csak maga az élet csókolt meg, mint egyfajta szürreális múzsa. Az elmúlt időszakban több ilyen hölggyel is próbáltam párkapcsolatot kialakítani, nem ítélkezem, sőt úgy gondolom, hogy mindenkinek jár egy esély, tök mindegy mit hozott otthonról és a múltja mennyire fényes, vagy homályos. Én mindig abból indulok ki, hogy egy új kapcsolatot sokkal könnyebb tiszta lappal indítani, lehetünk őszinték, persze csak akkor, ha a partnerünk részéről van erre fogadókészség. Én ilyen vagyok, illetve szomorú ezt kimondom, de a pontos megnevezés az, hogy már csak voltam…

olvass tovább

Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább