Kulcsszó keresés /


Akinek az inge pont az nem veszi magára – Mercedes-Benz T-osztály T180d

Az első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnek személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.

olvass tovább

A munka-magánélet egyensúly megteremtése lesz a versenyképes cégek ütőkártyája 2023-ban

  • 2022. december 09.

A hibrid munkavégzés, a home-office, illetve a digitális nomád lét elterjedésével egyre nehezebb feladata van azoknak a munkavállalóknak, akik szeretnék megtartani a munka és a magánélet közti egészséges egyensúlyt. Míg néhány évvel ezelőtt a kérdést meg lehetett oldani azzal, hogy az ember kikapcsolta a számítógépét vagy mobiltelefonját, a folyamatos digitális jelenlét miatt ma már ez nehezen elképzelhető. A laptopok és okostelefonok ott vannak velünk a szabadidő eltöltése közben is, ezekről filmezünk, rendelünk ételt, vásárolunk, játszunk, tartunk kapcsolatot a szeretteinkkel és a munkatársakkal. Egyre több felhasználónak vált kényelmetlenné, hogy munkahelye a digitális eszközein keresztül beszivárog a magánéletébe, vagy éppen fordítva. Erre a problémára jelent kézenfekvő megoldást a legújabb okoseszközökön már elérhető „Fókusz” üzemmód, ami a szakértő szerint az elkövetkező években a gyártók egyik kiemelt fejlesztési területe lesz.

olvass tovább

Jobb később, mint soha – Renault Megane E-tech EV60 Optimum charge iconic

A Renault méltán népszerű kiskategóriás modellje, a Zoé után végre feljebb lépett és középkategóriában is kínál már tisztán elektromos autót. A magam részéről nagyon vártam a típust, mert az a szellemiség, ahogyan a második szériás Zoé meg lett alkotva, rendkívül szimpatikus volt. Kíváncsian vártam, hogy ebben, a már meglehetősen túlzsúfolt méretkategóriában mi lesz az a plusz, amelyet a Renault nyújtani fog.

olvass tovább

Senki nem szerethet engem, amíg önmagamat nem szeretem

Aki önmagát nem szereti, az nem gyöngéd, nem jóságos önmagához, és jótett helyébe már régen nem várja a jót. Azt gondolja, a szeretet kizárólag másokra vetülő, másokkal kapcsolatos érzés, szeretni csak kifelé lehet, és soha nem lehet egyszemélyes élmény. Aki önmagát szereti, az csak egoista, önző, hiú érdekember lehet, vallják eltökélten az önmagukkal diszharmóniában élők. Mennyire nincs igazuk. Az önmagukkal rossz viszonyban lévő, szétcsúszott, negatív emberek valóban nem értik, mit szeressenek önmagukon, közben pedig kétségbeesetten, figyelemre, elfogadásra, dicséretre, és szeretetre szomjazva élnének támaszkodó kapcsolatokban.

olvass tovább

Sportosság és szabadság – Audi S5 Cabriolet TFSI quattro tiptronic

Egy villámteszt erejéig nálunk járt az Audi középkategóriás kabriója, méghozzá a legsportosabb változatban. A nemcsak gyönyörű és stílusos cabriolet a színfalak mögötti technika és motorteljesítmény miatt igazi sportautós élményt ad. Különleges modell minden szempontból, hiszen ilyen típusú autókat kizárólag a presztízs márkák kínálnak.

olvass tovább

A legkisebb SUV – Toyota Aygo X Executive

Nehezen lehet tovább fokozni a vásárlói igények kielégítését. Az Aygo X mint egy falat kenyér az éhezőnek, úgy kellett mindenkinek, aki a városi közlekedésre keresi a legtrendibb crossover megoldást. Végre megjött, itt van és kapható. Az Aygo X cuki és divatos SUV is egyben. Na jó, motorteljesítmény az nincsen benne sok, de az szinte senkit sem érdekel a megcélzott vevőkör esetében.

olvass tovább

Luxusburok – Mercedes-AMG EQE 43

Úgy gondolom, hogy a Mercedestől már megszokhattuk, hogy előrébb jár a versenytársaknál. Erre bizonyíték, hogy sorra hozza ki az elektromos modelleket minden kategóriában. Az Audi nagyon le van maradva és a BMW is csak pár szegmensben jött eddig ki tisztán elektromos fejlesztésű/meghajtású modellel. Az S osztály elektromos változatát, az EQS után az eggyel kisebb testvért, az EQE-t teszteltük.

olvass tovább