Kulcsszó keresés /


Férfiszempont: Tessék Uraim, itt a használati útmutató…

Elsőnek is szeretnék elnézést kérni a hölgyektől, mivel kizárólag „egy csapatban focizom”, hozzátok vonzódom, nem igazán tudom, hogy mi van a másik oldalon, ezért nem tudok a férfiakról írni. Szóval Férfitársaim, azt hiszem megtaláltam a megoldást, persze nem arra, hogyan találjatok egy normális párt magatoknak, hanem arra, hogyan ne essek bele egy szövevényes hazugságokkal teli párkapcsolatba, egy nem független hölggyel.

olvass tovább

Férfiszempont: Amihez valóban érett lélek kell

  • 2021. július 29.

Azt mondják, hogy vannak dolgok az életben, amire meg kell érni. Igaz. Az embereknek talán meg kell öregedniük ahhoz, hogy képesek legyenek egyszerűen csak ülni egymás mellett, és egyetlen szó nélkül is élvezni egymás társaságát és mélységét.

olvass tovább

Újra együtt a barátokkal - Szuper programok a száguldás és gokart szerelmeseinek

  • 2021. július 19.

Egyrészt az időjárás is nagyon kegyes velünk, ugyanis senkinek sem lehet oka panaszra, valóban beköszöntött az igazi nyár, másrészt végre kedvünkre tölthetünk időt a barátinkkal, és kereshetünk pár igazán különleges és egyben emlékezetes programot. A most következő ötletek abban az esetben is nagyon jók lehetnek, ha a munkatársainkkal szeretnénk kicsit összerázódni a hosszú home officeban töltött idő után.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább

A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

Vannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.

olvass tovább

Arra készült, amire való – Isuzu D-Max

Az Isuzu D-Max kívül és belül is teljes mértékben megújult, kétségkívül olyan dizájnt és technológiát tettek bele, ami megfelel a mai kor elvárásainak. De mindezek mellett a cél nem az volt, hogy hobbi-terepjárót építsenek pick-up módra. Megmaradt az, amire szánták, hasznos társa azoknak, akik dolgozni szeretnének egy pick-uppal és nem pedig divatozni.

olvass tovább

Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

Nem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.

olvass tovább