MOBILITY / Autó & Motor


Az egyetlen Mercedes, amelyik piszkosan is menő - Mercedes-Benz E300de 4Matic All-Terrain

Vannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.

olvass tovább

Munka és szórakozás – Ford Ranger Wildtrak 3.0 V6 Ecoblue

A pick-up kategória megkérdőjelezhetetlen bajnoka a Ranger Európában. A csúcsváltozat a Raptor, amely csak formavilágában pick-up, de kivitelében és funkciójában kevésbé arra a célra született, amire ránézésre gondolnánk. A most nálunk járt Wildtrak kivitel viszont ízig-vérig erre született, miközben motorikus képességeiben alig marad el a csúcskiviteltől. Ez a változat járt most nálunk.

olvass tovább

Ha öregszel csak a játék ára lesz több – Mercedes-AMG GT 63 Coupé 4-Matic+

Nagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt, igyekezni fogok.

olvass tovább

Bevált recept remek köntösben - Toyota C-HR 2.0 Hybrid 197 LE AWD e-CVT

A Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?

olvass tovább

Az elektromos belépő – Mercedes-Benz EQA 250+

Tavaly év végén minimális modellfrissítésen esett át a Mercedes legkisebb elektromosa az EQA. A modell, amelyről röviden azt is lehet mondani, hogy a GLA osztály elektromos változata, még mindig divatos formával és hosszabb hatótávval csábítja magához a prémium minőséget kedvelőket.

olvass tovább

Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

  • 2024. június 14.

Júniusba érve lassan végre ráfordulunk a nyaralásokra. A legtöbben már a tavaszi hónapokban megtervezték a vakációt, ezzel együtt könnyen lehet, hogy egy-két apró részlet még elmaradt. Ha nincs éves matricád, akkor autópálya-matrica vásárlás is ilyen apró-cseprő részlet lehet, amit azonban nem érdemes az utolsó pillanatra hagyni. Jelen cikkben azt nézzük meg, milyen matricatípusok közül érdemes válogatni!

olvass tovább

Végre megérkezett a helyére – Volkswagen ID. 7 Pro

Most már lassan 5 éve, 2019 szeptemberében jelentette be a Volkswagen az első, tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett járművét, az ID. 3-at. A bejelentést követően még több, mint egy évet kellett várni, hogy a sorozatgyártás elinduljon és szerintem egészen az ID. 7-ig, azaz mostanáig pedig arra, hogy a márkához méltó, kiváló elektromos autó kerüljön piacra a konszerntől.

olvass tovább

Stílus, stílusosan- Mercedes-Benz CLE Cabriolet

  • 2024. június 09.

Kevés jármű van, amely jobban megdobogtatná a szíveket, mint egy stílusos cabrio. A Mercedes-Benz pár hónappal a kemény tetős változat megjelenése után, Magyarországon is bemutatta a típus tető nélküli változatát. A CLE Cabriolet természetesen nem a tömegeknek szól, de a látványt szerencsére mindenki élvezheti. Nincsen tökéletesebb nyári autós kaland, egy szép napsütéses napon, mint lehúzott tetővel élvezni a haladást és az alkalmazott technológia révén a tökéletességet.

olvass tovább