adidas Originals by David Beckham – 2012 tavasz/nyár
David Beckham és a UNDFTD‘s James Bond bemutatja az adidas Originals by David Beckham 2012-es tavaszi/nyári kollekcióját.
olvass továbbDavid Beckham és a UNDFTD‘s James Bond bemutatja az adidas Originals by David Beckham 2012-es tavaszi/nyári kollekcióját.
olvass továbbIgen, a Gucci öltönyt, kabátot és nyakkendőt készít, de az olasz divatcég eredetileg az utazás világában ténykedett és üzleti kiegészítőkben utazott.
olvass továbbA S.T. Dupont legújabb limitált kollekcióját ezúttal az ezeregyéjszaka meséinek világa ihlette.
olvass továbbUtazási kollekciója részeként a Prada bemutatott két új fejhallgatót.
olvass továbbA világ legmagasabban lévő luxusétterme dubaji Burdzs Kalifában működik. Az At.mosphere vendégeinek a 122. emeleten sem légszomjtól sem étvágytalanságtól nem kell tartaniuk.
olvass továbbA vendégek a tengerfenék 180 fokos panorámájában, az üvegfalon túl úszkáló halrajokban gyönyörködhetnek a kulináris élvezetek közben.
olvass továbbPárizs önmagában is feledhetetlen város, de aki az élményt tovább akarja fokozni, az ellátogat a város egyik legexkluzívabb bárjába, a Buddha Barba.
olvass továbbA Nespresso híres arról, hogy Boutique-jai világszerte a magas minőség és egyedi kiszolgálás szentélyei.
olvass továbbMark Parker, a Nike vezetőjének irodájáról első körben nem egy komoly üzletember juthat eszünkbe, hanem mondjuk annak fia, vagy épp az ecseri piac egy jobb napon. Parker úr láthatóan gyermekded lelkivilága úgy látszik egy már szinte kaotikus szatócsboltban érzi jól magát. Azért a tárgyalópartnerek arcát megnéznénk...
olvass továbbVégre elkészült Sevilla legújabb látványossága, egy gigantikus napernyő, avagy a Metropol Parasol. A szó szoros értelemben véve is napernyő (legalábbis elsődleges funkciójában) azonban alaposan megosztotta a derék sevillaiakat, nemkülönben a spanyolokat. Persze ízlésen vitázni felesleges, ám ez akkor is belváros fölé magasodik 28 méterrel, így igencsak kikerülhetetlen látványossága lesz mostantól a városnak.
olvass továbbA magyar solymászatot és a matyó örökséget terjesztette fel a kulturális kormányzat a napokban az UNESCO szellemi kulturális örökség reprezentatív listájára.
olvass továbbHajóval a bejárati ajtóig. Néhány Seattle-i lakos ezt is megteheti.
olvass továbbMókás, ám kissé beteg gondolkodásra vall, hogy valaki drágakövekkel díszítsen fel egy kalasnyikovot, vagy aranyozzon be egy géppuskát. A tervezőnek, Peter Gronquist-nek mindössze a meghökkentés volt a célja, a két finoman szólva is különböző szakterület összekapcsolásával. Sikerült.
olvass továbbTőlünk keletre is van élet, nem is akármilyen. Igaz ez a design világára is, hiszen az ukrajnai design stúdió, a Psycho csapata kreatív ötletét továbbfejlesztve talán minden lakás díszeivé válhatnak ezek a csodálatos kicsi világok. S ki tudja, talán pár éven belül a palackba zárt hajót is felváltják majd ezek a miniatűr világszeletek.
olvass továbbKreatív dizájnötletekkel még a legunalmasabb panelt is fel lehet dobni, a lényeg a jól eltalált, és nem túl kihívó ötlet. A hometone.org ezekből gyűjtött össze 12-t.
olvass továbbBőven költségvetési tételként is szerepelhetett volna Andy Warhol egyik önarcképe, melyet nem egészen 3,4 milliárd forintért sikerült eladni egy londoni árverésen. Ez a becsült eredeti ár kétszereséért: 10,8 millió font. A piros-fehér vászonkép - amelyen a művész töprengve szájához emeli a kezét - 1967-ben készült.
olvass továbbNapjaink egyik legnépszerűbb amerikai designere, Karim Rashid. Betekintés egy valódi sztárdesigner mindennapjaiba és a designról alkotott oktatói elképzeléseibe.
olvass továbbVicces és kevésbé vicces jelenetek, politika és sport, könnyed emlékek, háborús élmények. A közös bennük, hogy mindegyiket megálmodták ezekkel az aranyos kis fröccsöntött műanyagokkal. Azért valljuk meg, Robert Capa híres fényképének legómása kevésbé sokkoló mint az eredeti.
olvass továbbAnthony Geoffroy karikatúrái egytől egyig műalkotások. Minden hírességről készült alkotás nagyon kifejező, rámutat hibáikra, tulajdonságaikra. Bolondos ironikus groteszk, és ami a legfontosabb... vicces.
olvass továbbBizonyára sokunk számára lehetnek ismerős képei a második világháború előtti kampányai, reklámplakátjai. Ezek a reklámok már maguk is a történelem részei, jellegzetes stílusukat, formátumukat bárki könnyen felismerheti. Egy Sao Paolo-i reklámügynökség munkáit láthatjuk alább. Régi köntös, mai tartalom.
olvass tovább