Kulcsszó keresés /


Beszélgetés Varga Annamáriával, a Spycraft alapítójával

  • 2025. november 19.

A budai Margit-negyed egyik csendes utcájában, a Kapás utcában egy különleges műhely bújik meg. Ahol az üvegajtón túl nemcsak ruhák születnek, hanem történetek, karakterek és életfilozófiák is. A Spycraft nem egyszerűen egy divatmárka: Varga Annamária alapító számára ez egy tudatos, fenntartható életmód megnyilvánulása, amelyben a stílus és az érték kéz a kézben jár.

olvass tovább

Férfiak és a mentális egészség – törődnek-e vele vajon eleget?

  • 2025. november 07.

November világszerte a férfiegészség hónapja, amikor a figyelem középpontjába kerülnek a férfiakat érintő egészségügyi kihívások és megelőzési lehetőségek. Nagy hangsúlyt kap a férfiak körében gyakori betegségek szűrése és megelőzése, valamint az általános testi és lelki egészség fontossága. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az időben történő orvosi vizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségére, ösztönözve a férfiakat arra, hogy foglalkozzanak az egészségükkel, és törődjenek magukkal hosszú távon.

olvass tovább

Új választás, új élmény – nemcsak mértékleteseknek

  • 2025. augusztus 19.

A borozás élménye sokak számára egyet jelent a közösségi pillanatokkal, ízekkel, illatokkal – az alkoholfogyasztás azonban ma már nem feltétele mindennek. Egyre többen keresik azokat az alternatívákat, amelyek megőrzik a borozás és pezsgőzés autentikus hangulatát, mégis illeszkednek a tudatos, egészségesebb életmódhoz. Így váltak népszerűvé világszerte az alkoholmentesített borok, pezsgők és koktélok – valódi alapanyagból, technológiai precizitással, kompromisszumok nélkül.

olvass tovább

Piszkos böjt az egészséges életmód reményében?!

  • 2025. augusztus 07.

Az időszakos böjt nem üres életmódtrend, hanem a hosszú távú egészség - longevity - megőrzésének tudományosan bizonyított módszere. Kétségtelenül nem való mindenkinek, mert bár keveset hallani róla, de igenis előfordul, hogy kontraproduktívan hat.

olvass tovább

No-Buy 2025: A tudatos fogyasztás új korszakának kezdete

  • 2025. április 25.

Az utóbbi években sokan kezdték újragondolni, mi az, amire valóban szükségük van. Nemcsak a gazdasági helyzet és az infláció az, ami vásárlásra késztet – vagy épp visszatart tőle –, hanem egyre többen éreznek belső igényt arra, hogy kevesebbet birtokoljanak, és többet éljenek. Innen indul a No-Buy 2025 hullám, ami gyorsan elterjedt a közösségi médiában, és ma már sokak életmódjává vált.

olvass tovább