MOBILITY


Versenytárs nélkül – Ford Ranger Raptor 3.0 Eco Boost

Nem is kezdődhetett volna jobban a vadonatúj Ranger bemutatása, mint a minden idők legerősebb verziójának a tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.

olvass tovább

Az elektromos öröm és bánat – Citroën Ë-Berlingo Shine

A Stellantis csoport úgy vélem nem tisztán önszántából, hanem jogszabályi kényszer miatt is, de kipaterolta a hagyományos meghajtást a Berlingoból és a testvérmodellből, a Peugeot Rifterből. Ezzel egytagúvá zsugorította a motorkínálatot, így került egy csinos és két ponttal rendelkező Ë betű a jól ismert, harmadik generációs Berlingo nevébe. Ettől kicsit örülhetünk is, meg nem is, hiszen a kisebb karbon lábnyom több kompromisszummal is jár, ha pedig univerzális családi autót szeretnénk nagy hosszú, utazásokra, akkor lényegesen több menetidőre kell számítani, mint egy hagyományos motor esetében. De Európában élünk és ezt akartuk (legalábbis a politikusaink erre az útra terelik az autógyárakat).

olvass tovább

A Continental 21 millió forinttal támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját

  • 2023. február 22.

Az orosz-ukrán háború közelgő egy éves évfordulója kapcsán a technológiai vállalat hazai történetének legnagyobb egyösszegű adományával, több mint 21 millió forinttal segíti a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját. A Continental az együttműködés keretében többek között az orosz-ukrán háborús konfliktus elől Magyarországra menekülők integrációs programját támogatja.

olvass tovább

Mozivászon helyett: mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG

  • 2023. február 20.

Az LG Electronics (LG) bejelentette új, mozikba szánt LED-képernyőmárkája, az LG Miraclass piaci bevezetését. Az LG legújabb LED-képernyőcsaládja ideális azon moziüzemeltetők számára, akik újszerű, prémium minőségű szolgáltatást és magával ragadó élményt szeretnének nyújtani a mozilátogatóknak. A vállalat új kijelzői valósághű képmegjelenítéssel, természetes színekkel és mély feketékkel kápráztatják el a nézőket.

olvass tovább

A kis nagy autó – Skoda Fabia 1.5 TSI Style DSG

Van egy erős félelmem azzal kapcsolatban, hogy idő kérdése és a kiskategóriás autók (B szegmens), mint a most tesztelt Fabia, ki fognak halni, mint a dinoszauruszok. A rengeteg crossover, valamint a drága és kötelező biztonsági felszereltségek olyan közel fogják vinni az árukat az eggyel nagyobb kategóriához, hogy balgaság lesz ezt választani. A Fabia ennek ellenére egy kiváló autó és a vele töltött idő alatt az járt a fejemben, hogy tud-e egyáltalán többet a nála eggyel nagyobb kompakt kategória.

olvass tovább

A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

Csak néhány hónap telt el azóta, hogy bemutatták az új Range Rovert – a legnagyobbat mind közül – és máris körünkben köszönthetjük az eggyel kisebbet, a Range Rover Sportot. Hogy mi számít kicsinek és mi nagynak, erről bizonyára megoszlanak a nézetek, de fehér európai férfiként állítom, hogy a Range Rover Sport bizony nagy, méghozzá nagyon nagy! És nem utolsó sorban gyönyörű. De mit tud még ez a különleges szerkezet?

olvass tovább

Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

  • 2023. február 02.

Elég télen a négyévszakos gumiabroncs? Van értelme ilyenkor lemosatni az autót? Milyen típusú üzemanyagot és ablakmosó folyadékot célszerű ilyenkor választani - egyáltalán van ennek bármilyen szerepe? Az OMV szakértőinek tippjei segítenek, hogy télen is gondtalan legyen az autózás.

olvass tovább

A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE

A presztízs márkák széles körben kínálnak SUV-ket, de aki egyedibbre, különlegesebbre vágyik, azok számára az Evoque lehet a legütősebb választás. A legkisebb Range nem a méreteivel, vagy éppen a kiemelkedő praktikumával tudja a vevőkört megszólítani, sőt még az árcédula sem lesz, amelyik vásárlásra fog csábítani. A csomagolás az, amely különlegessé teszi a sportos és arisztokratikus megjelenésű terepjárót.

olvass tovább

Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

A legnehezebb kérdés talán az, hogy mi is a C5 X valójában? Crossover, kombi, ferdehátú esetleg sportkombi? Mindegyik és valójában egyik sem. Egy autó, amely svájci bicskaként egyszerre kíván választ adni minden kérdésre. A családi autózás igényeire, a céges autókkal kapcsolatos elvárásokra, a divatra és végül, de messze nem utolsó sorban arra, hogy eladásokat mutasson fel a Stellantis csoporton belül a francia márka.

olvass tovább