STYLELIFE


Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Összefognak a közösségek: rekordszámú jelentkező a Let’s Colour pályázatán

  • 2021. május 12.

Tizenkilenc megyéből összesen száznegyvenhárom közösség jelentkezett a Let's Colour Településszépítő Egyesület idei pályázatára, melynek keretében 800 négyzetméter beltéri vagy kültéri falfelület kifestésére elegendő festéket lehet megnyerni. A szavazás elindult, a következő körbe a kategóriánként három legtöbb szavazatot kapott projekt jut majd be.

olvass tovább

A Panasonic bemutatja továbbfejlesztett PACi NX klímaberendezését

  • 2021. április 20.

A Panasonic Heating & Cooling Solutions megkezdte a kereskedelmi alkalmazásokhoz is jól használható, új és kiemelkedően hatékony PACi NX klímaberendezés sorozat európai forgalmazását. A berendezéscsalád két termékvonalra épül: az egyik vonal a Standard egységekből áll, amelyek optimális megoldást jelentenek olyan projektek esetében, ahol fontos a minőség, ám korlátozott a költségkeret. A másik vonal az Elite berendezések, amelyek csúcskategóriás kereskedelmi légkondicionálást kínálnak.

olvass tovább

Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább

A gyermekkorban elszenvedett érzelmi bántalmazás felnőttkori hatásai

  • 2021. március 29.

Felnőttként rengeteg olyan terhet cipelünk magunkkal, amely gyermekkorunkból származik. Sajnos sokak számára a gyerekkor nem jelent egyet a felhőtlen boldogsággal, és a gondtalan mindennapokkal. Mivel az érzelmi bántalmazásnak nincsenek fizikai nyomai, így nehezebb észrevenni, különösen, ha fiatal korában szenvedte el az azóta már felnőtt áldozat. Azonban a viselkedést illetően vannak jelei, amelyek együttes jelenlétéből egyértelművé válhat.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább