Kulcsszó keresés /


A legfelső polc kezdete – Audi RS Q8

Minden autónak a megalkotásakor kell, hogy célja legyen. Máskülönben nem fog megszületni az elképzelés. Az Audi RS Q8 esetében ez nem lehetett más, mint a szerelem. A szerelem, amelyet definiálni ugyan nehéz, de ha megéljük, akkor tudjuk miről is szól. Semmi más célja nem lehet egy 600 lóerős 2,3 tonnás monstrum megalkotásának, mint az, hogy vágyott tárgyakat a legfelső polcra emeljünk. Nekem ezt adta a Q8 legbitangabb kivitele.

olvass tovább

Nem Európának készült – Toyota Highlander AWD Executive

Nagyon félve fogalmazok meg kritikát a Toyotával szemben. Egyszerűen azért, mert a világ legnagyobb autógyára és ha nekem nem tetszik valami benne, az lehet olyan, mintha azt mondanám, hogy mindenki szembe megy az autópályán. A Highlander egyáltalán nem rossz autó, sőt mi több, számos szempontot tudok felsorolni, hogy miért és miben jobb, mint mások. Egyszerűen csak látszik rajta, hogy az amerikai ízlésvilágnak készült.

olvass tovább

Kicsit kevesebb stílus, több praktikum – Mini Cooper S 5 ajtós

Ha azt mondjuk, hogy Mini, akkor legtöbbünknek a klasszikus 3 ajtós karosszéria jut az eszébe. A Mini márka kimaxolásával viszont 2015-ben, a harmadik generációval, megszületett az ötajtós változat is. Kevésbé klasszikus így a vonalvezetés, viszont a plusz két ajtó sokat segít abban, hogy praktikusabb autót kapjunk. Kis áldozatot kell tehát hozni a funkcionalitás oltárán.

olvass tovább

Családbarát – Peugeot 5008 Active Pack 1,5 Blue HDi

Mutatós külső, praktikus belső elrendezés és 7 ülés. Ennyi kell ahhoz, hogy máris a család kedvence legyen az autó. Ha pedig a nevében a három nagybetű is szerepel, azaz az SUV, akkor kétség nem férhet hozzá, hogy mindenki más számára is vágyott lesz a jármű. A PSA csoport tehát semmi mást nem tett, mint ezeket a hozzávalókat ötvözte a Peugeot stílussal és megszületett az 5008.

olvass tovább

Valóra vált álom - Jaguar F-Type P450 5.0 V8

A két éve elindult motorhang.hu ajándékot kapott, egy igazi csemegét, a Jaguar F-Type -ot. Röviden egy csoda, a bakancslista egyik éllovasa, az adrenalin bomba és minden más lenyűgöző fogalom. Mégis dühös vagyok, na persze nem az autóra, hanem az egész világra. A kétszínű, álintézkedésekkel problémákat megoldó politikusokra.

olvass tovább

Végzi a dolgát, viszi a családot – VW Caddy Life 2.0 TDI

Nem újkeletű dolog, hogy egy kvázi kisteherautóból családi járművet szerkesztenek. A Caddy esetében is megtörtént ez, már a most búcsúzó előző széria esetében. A modellciklusok sem a megszokott 6-7 éves ütemet követik, hiszen a most nálunk járt Caddy a negyedik generációja a modellcsaládnak, miközben 1980 óta ismerhetjük a típust. Igen, 40 év. Hihetetlen.

olvass tovább

Az utazás és túrázás mámora – BMW R1250 RT

A velünk töltött pár nap alatt az RT az abszolút kedvencemmé vált. Egyáltalán nem csoda, hiszen egy szinte tökéletes motor, fantasztikus vezetési és komfortérzéssel. Nem is vagyok abban biztos, hogy az új R 1250 RT még motor, vagy egy kétkeréken guruló luxusautó. Tényleg minden motor, ami kétkerekű?

olvass tovább

Csak az élvezet végett – Mini JCW Cabrio 2021

Miért veszünk autót? Azért, hogy eljussunk vele valahová. Azért, hogy praktikus dolgokat valósítsunk meg általa. Azért, hogy státuszt fejezzünk vele ki. Hogy beférjen a család, hogy tágíthassuk a határainkat. Aztán ott van a Mini John Cooper Works Cabrio, amely egyik szempontnak sem felel meg a fentiek közül, mégis imádjuk. Mert tiszta adrenalin és tiszta élvezet az elejétől a végéig.

olvass tovább

Egy másik liga – Mercedes-Benz S 500 4Matic

Elképesztő, lenyűgöző, fenomenális, csodálatos, fantasztikus. Szavak, melyek bármelyikét használhatnám a nálunk vendégeskedő új S 500-as Mercedesre. De ezek csupán szavak, amelyek jelentéstartalmát mindenki maga tölti fel, helyezi el a saját értékrendjében. Így jól értelmezhető véleményt alkotni meglehetősen nehéz jelzőkkel. A Mercedes új szintet állított az autózásban. Már csak az a kérdés, hogy autónak kell-e hívni továbbra is ezt a járművet, vagy szárny nélküli magánrepülőnek?

olvass tovább