STYLELIFE / Interjúk


Makkhetes beszélgetések - Jónás Vera

  • 2018. szeptember 28.

Amikor megbeszéltük az interjút, még nem tudtam, hogy lesz egy kis dolgom a találkozás előtt. Nem volt könnyű beszereznem a Recordert, szerencsére a Rózsavölgyiben találtam három példányt, rögtön el is hoztam magammal mindegyiket.

olvass tovább

Majka talán még sosem volt ennyire őszinte - interjú villámkérdésekkel

  • 2018. szeptember 27.

Majoros Péter kertelés nélkül elmesélte, hogy melyek voltak élete legmeghatározóbb pillanatai. Milyen döntéseknek köszönhetően lett ő Majka, hogyan jutott el oda, ahol ma tart? Hogyan próbál ugyanaz az őszinte csávó maradni minden helyzetben? Miért szakította meg a közös vonalat Dopemannel? Miért ment a Való Világba? Szántó Péter beszélgetett vele élete legfontosabb mérföldköveiről, a legjelentősebb fordulópontokról, és arról, hogy melyek voltak azok az ajánlatok, amikre nemet kellett mondania.

olvass tovább

'A 20-as és a 40-es éveikben járó férfiaknak különböző trendeket kellene követni' – interjú Dan Gregory-val

  • 2018. szeptember 27.

Idén 50. alkalommal rendezték meg a Braun Prize nemzetközi versenyt, ahol több mint 3000 pályázat közül választotta ki a 100 tagú innovációs és dizájn szakemberekből álló zsűri a legizgalmasabb találmányokat. A díjátadó eseményen találkoztunk Dan Gregory londoni sztárborbéllyal, aki a Braun nagykövete. Az energikus, igazán elhivatott és mindig vidám szakembert többek között a pályája indulásáról és a jövő évi trendekről faggattuk.

olvass tovább

Cseh forduló - Ismét versenyben a Gender Racing

  • 2018. szeptember 07.

A hétvégén Csehországban Brnoban az egyik legrégebbi Kelet Európai versenypályán folytatódik az MNASZ HE-DO Hankook Autós Gyorsasági OB. Az utolsó előtti bajnoki fordulóját a Masaryk Racing Days versenyhétvége keretében rendezik meg. A sikeres szlovák versenyhétvége óta nem túl sok idő maradt a csapat számára az autók felkészítésére. Bár a Gender Racing remek szerelőcsapata az idei szezonban már egy éjszaka alatt is épített újjá két versenyautót is most szerencsére nem ilyen nagy munkáról volt szó, csak a futamok közötti szokásos munkálatokat kellett elvégezniük a szűk két hét alatt.

olvass tovább