Tekints a jövőbe - ZERO DS ZF14.4
Különleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbKülönleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbÖsszesen 62 különböző nemzetközi díjat nyert el a 2018-ban bemutatott elektromos Jaguar. Talán a 3 legfontosabb közöttük a 2019 Év autója, 2019 Legzöldebb autója és 2019 Legjobb dizájnnal rendelkező autója. Ennyi díj után komoly elvárásaink lesznek. Vajon képes mindennek megfelelni a prémium kategóriás villanyautó?
olvass továbbA Continental Safety-Hungarynél évente mintegy 300-an ismerkednek meg a motorozás alapjaival. Az érdeklődők idén márciustól motorkerékpár jogosítványt is szerezhetnek amellett, hogy elsajátítják a biztonságos vezetéshez szükséges tudást és gyakorlatot.
olvass továbbL’art pour l’art – bár az ember alkotta művészettel egyidős, a 19. században élte fénykorát az egyik legkedveltebb irodalmi, festészeti, szobrászati irányzatként. Az alkotó arra tett kísérletet, hogy minden különösebb tanítási célzat nélkül, magáért az alkotás öröméért hozzon létre valami újat. Modern társadalmunkban sikerült elérnünk, hogy az ilyen tevékenység legyen legkevésbé jellemző korunkra. Sajnos vagy nem sajnos, azt bízzuk az utódok ítéletére, mindenesetre az új, 2 literes Corolla GR-ról ez jutott az eszembe.
olvass továbbA MOL Limo több mint 400 autóból álló flottájával biztosítja számodra az A-ból B-be jutást.
olvass továbbAz ’egyszerű környezetbarát luxusautómárkából’ az elmúlt években a magát a film, a divat, a művészet a dizájn és a gasztronómia világában is a legmagasabb szinteken képviselve valódi életmódmárkává váló Lexus immár negyedikéve szerepel a Velencei Filmfesztivál, a La Biennale di Venezia szponzoraként. Az eseményen 36 Lexus szállítja majd világ legismertebb és elismertebb színészeit, rendezőit és más hírességeit, ám a márka nemcsak emiatt kerül majd reflektorfénybe, hanem a modelljei által képviselt innovatív technológiák és kifinomult stílus és elegancia miatt is: a Lexus ugyanis ezt az alkalmat ragadja meg az új UX 300e akkumulátoros elektromos kompakt crossover és az LC Convertible luxuskabrió olaszországi bemutatójának megrendezésére.
olvass továbbHa nem szeretne valaki elveszni a tömegben és ha többet jelent számára az autó egy tárgynál, akkor megérkezett. Ez a Maserati. Ennél stílusosabb járművet nem tudok elképzelni. Persze lehet találni ezernyi részletet, amely ezt bizonyítja és amire megpróbálok majd kitérni, de nem mindenki fogja tudni megérteni ezt az érzést. A Maserati Hungary-nak köszönhetően, mi bepillantást nyerhettünk ebbe a világba.
olvass továbbMondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbGrobnikban folytatódott a Gender Racing Team számára az idei versenyévad. Az izgalmas vonalvezetésű, nagy szintkülönbségekkel rendelkező pálya és a változó időjárás különleges kihívást kínált a csapat két fiatal versenyzőjének. Viszont olyan izgalmakra melyek a versenyhétvége első felében bekövetkeztek senki nem számított.
olvass továbbJerezben folytatódott a Supersport-világbajnokság, ahova sok nehézség közepette érkezett meg Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team.
olvass továbbA világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a környezetbarát megoldások mellett a robotika és a mesterséges intelligencia fejlesztése terén is vezető szerepet betöltő Toyota nemzetközi kutatási központja, a Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. (TRI-AD) bejelentette, hogy 2021 januárjától egy holdingba, illetve két operatív cégbe szervezi át kibővített tevékenységét.
olvass továbbMeg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.
olvass továbbRégen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.
olvass továbbA Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.
olvass továbbA horvátországi Grobnik Circuit-en folytatódik a 2020-as versenyszezon a Gender Racing számára a Rijeka melletti pályán. A csapat tavaly versenyzett először a hosszú múltra visszatekintő versenypályán melynek izgalmas vonalvezetésű aszfaltcsíkját nemrégiben újították fel, és amely nagy szintkülönbségeivel különleges kihívást kínál a versenyzőknek.
olvass továbbA héten Spanyolországban, Jerezben indul újra a Supersport-világbajnokság. A vb egyetlen magyar indulója, Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team úgy döntött, a felkészülési időszak megkoronázásaként elindulnak az Alpok-Adria Pannónia-ringen rendezett első fordulóján.
olvass továbbOlyannyira komoly sikereket aratott az Astra K 2015-ben, hogy a következő évben el is happolta az év autója díjat. Lássuk, hogy állja a sarat a modell 5 évvel később, sőt, vizsgáljuk most meg az autót egy kicsit másképp; kifejezetten női szemmel.
olvass továbbA Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!
olvass továbbElképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.
olvass továbbBár egy különlegesen nehéz kihívásokat kínáló, tulajdonképpen terven felüli versenyhelyszínen, de annál nagyobb sikerrel debütált a Gender Racing Team a Formula4-es kategóriában a Salzburgring Motorsport Festivalon a festői szépségű helyen lévő pályán.
olvass tovább