Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Több, mint egy emelt karosszéria – BMW X1 xDrive23i

Több, mint egy emelt karosszéria – BMW X1 xDrive23i

Autó & Motor
Cool-Túra - Bukowski, a zseniális tróger

Bukowski, a zseniális tróger

Cool-Túra
Autó & Motor - Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Autó & Motor
Cool-Túra - A klub első számú szabálya: senkinek egy szót se a klubról! - Harcosok klubja a film és ami mögötte van

A klub első számú szabálya: senkinek egy szót se a klubról! - Harcosok klubja a film és ami mögötte van

Cool-Túra
Cool-Túra - Isten éltessen  Martin Scorsese!

Isten éltessen Martin Scorsese!

Cool-Túra
Cool-Túra - Apa, még mindig mi vagyunk a jók?

Apa, még mindig mi vagyunk a jók?

Cool-Túra
Stylelife - Egyszerű tanácsok a jó erőnléthez és a produktivitáshoz

Egyszerű tanácsok a jó erőnléthez és a produktivitáshoz

Stylelife
Cool-Túra - 3 ikonikus filmhelyszín Amerikában, ahová el kell látogatnod

3 ikonikus filmhelyszín Amerikában, ahová el kell látogatnod

Cool-Túra
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI...

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium

  • 2020. november 10.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Számos magyar háztartás számára a legideálisabb választás a kompakt kategóriás crossover. El lehet vele menni bevásárolni, kényelmes vele a városi közlekedés, belefér a gyerek, férj/feleség és még a kutya is, ideális társ hosszabb utazások esetén. Ha pedig valaki egy kicsit képes túllátni az „ismertebb márkák” bőséges kínálatán, akkor tökéletes választás lehet a Korando.


Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A Korando számomra a legszerethetőbb formájú típus a SsangYong kínálatában. Külső jegyeit illetően határozottan németes vonalakat látok benne, amelyet elsősorban az éles törésekkel tagolt frontrész miatt gondolok így. Oldalsó sziluettje és az ajtón megjelenő ív egységes minden márkatársnál, de a méreteiből fakadóan ennek a típusnak áll a legjobban.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

Felszereltségi szintek közül 4 különböző közül választhatunk, melyből Mi a csúcsváltozatot, a Premiumot vezethettük egy héten keresztül. Ez a felszereltség kereken 2 millióval kerül többe, mint a belépő modell, így 8 millió forintot kell érte fizetnünk. Szinte minden megtalálható ebben a változatban, ami szem-szájnak ingere, illetve ennél a felszereltségi szintnél rendelhető pluszban a nagyobb méretű (9”) érintőképernyős rendszer, egy fejlett önvezetésre is lehetőséget adó biztonsági csomag, valamint egy viszonylag borsos áron rendelhető intelligens kulcsot és motoros csomagtér nyitást kínáló rendszer. Összeségében körülbelül 1,2 millió forintot kell még rászánnunk a vásárlásra, ha a tervünk között az szerepel, hogy minden akarunk, amit csak lehet.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A motorválasztéka a Korandonak meglehetősen kicsi. Egy 163 lóerős benzines és egy 136 lóerős dízel motorral kapható. A benzines 1,6 literes 163 lóerős erőforrás nem mondható túlságosan gyorsnak, átlagos használatra viszont tökéletes, az automata váltó pedig nem javít a helyzeten, inkább lassúbb, de persze kényelmesebb is lesz tőle az autó. A motor hátránya viszont, és talán ez a modellel kapcsolatos legfontosabb kifogásom, hogy meglehetősen szomjas. 10 literes fogyasztással kell számolni száz kilométerenként.  Jobban örültem volna, ha az új modellév hoz némi változást ebből a szempontból és legalább 1 litert le tudtak volna faragni ebből a számból.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A vezetési élmény viszont kifejezetten kellemes az autóban. Pontos és precíz az érzékeny kormány, amely megfelelő visszajelzést biztosít a jó és kemény felfüggesztésen keresztül az útról.
A kormány mögött elhelyezett digitális műszerfal, illetve a központi kijelző segítségével bármilyen információ leolvasható és remekül testre szabható a felület.
Hátrány, hogy a kormány csupán magasságban állítható, illetve az, hogy mivel a C oszlopok meglehetősen szélesek, hátra tekintéskor az átlagosnál nagyobb a holttér.  
Az üléspozíció viszont remek, így jó kilátást biztosít az autóból. Az ülésekkel kapcsolatban szintén fontos elmondani, hogy kifejezetten kényelmesek. Még presztízs autókban is ritkaság, hogy a felszereltséghez szériában tartozó bőr ülések nem csak fűthetőek, hanem szellőztethetőek is.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A belső tér elrendezése egyébként megfelelő. Minden a helyén van, egyáltalán nem igényelt megszokást a vezetés. Néhány ponton érezhető a keleti, tehát az európaitól eltérő ízlésvilág, de ezen a ponton nincs értelme kötözködni. Nekem inkább túlzás a 3D-s színjátszó felület az anyósülés előtti felületen, de néhány barátom szerint „menő” volt a látvány.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A kényelem a hátsó üléssorban átlagosnak vagy inkább jónak volt mondható. A csomagtartó pedig ideális méretű, kiválóan variálható a több szintet létrehozni képes rekeszek által.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

A Korando tehát egy remek választás lehet, és biztos vagyok benne, hogy csak idő kérdése, hogy felkerüljön bárki számára a potenciálisan szóba kerülő crossoverek listájára, amikor vásárlásra kerül a sor.

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor - MOBILITY - korando teszt, ssangyong, ssangyong korando, ssangyong korando 2020, ssangyong korando teszt,

  • korando teszt ssangyong ssangyong korando ssangyong korando 2020 ssangyong korando teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével
    • Stylenews
    Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium
    • Autó & Motor
    A legpofásabb Ssangyong - Korando 1.5 TURBO
    I love it - Tivoli 1.5GDI
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Kókusztejes karotta krémleves baconnel - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Kókusztejes karotta krémleves baconnel
    • Stylelife
    Értéknek számít-e még napjainkban is a hűség? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Értéknek számít-e még napjainkban is a hűség?
    • Keresd a nőt!
    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel? - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?
    • Stylelife
    Előítélek a zárkózott emberekről
    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!
    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé
    „Nincs olyan, hogy te jó voltál. Vagy a produkció jó, vagy szar volt az egész
    A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE
    A munkaerő megtartása lesz a legfontosabb feladat idén
    Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban az online szektorban

    Kapcsolódó cikkek

    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

    A legpofásabb Ssangyong - Korando 1.5 TURBO

    A legpofásabb Ssangyong - Korando 1.5 TURBO

    I love it - Tivoli 1.5GDI

    I love it - Tivoli 1.5GDI

    Akár így is történhetett – Ssangyong Musso Grand Premium 4WD

    Akár így is történhetett – Ssangyong Musso Grand Premium 4WD

    Méltatlan bánásmód – SsangYong Rexton G4

    Méltatlan bánásmód – SsangYong Rexton G4

    További cikkek

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Megérkezett a vadi új GranTurismo – a Maserati első teljesen elektromos modellje

    Megérkezett a vadi új GranTurismo – a Maserati első teljesen elektromos modellje

    A Continental járművek beltereihez mutat be fenntartható felületi megoldásokat

    A Continental járművek beltereihez mutat be fenntartható felületi megoldásokat

    A Continental veszprémi tesztpályáját ezúttal versenyautók is kipróbálták

    A Continental veszprémi tesztpályáját ezúttal versenyautók is kipróbálták

    Legolvasottabb írások

    Kókusztejes karotta krémleves baconnel

    Kókusztejes karotta krémleves baconnel

    Értéknek számít-e még napjainkban is a hűség?

    Értéknek számít-e még napjainkban is a hűség?

    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?

    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?

    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!

    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!

    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé

    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé

    „Nincs olyan, hogy te jó voltál. Vagy a produkció jó, vagy szar volt az egész

    „Nincs olyan, hogy te jó voltál. Vagy a produkció jó, vagy szar volt az egész

    A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE

    A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE

    A munkaerő megtartása lesz a legfontosabb feladat idén

    A munkaerő megtartása lesz a legfontosabb feladat idén

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia