Kulcsszó keresés /


Élmény és biztonság – A legtöbb, amit adhatsz

  • 2021. december 13.

Az elmúlt lassan két év megtíntott minket arra, hogy nincs fontosabb a szeretteink, és a saját biztonságunknál. Így mi mást akarhatnánk nekik ajándékozni karácsony alkalmából? Talán még izgalmasabbá tudjuk tenni, ha ezzel együtt élményt is ajéndékozunk, különösen akkor, ha ennek köszönhetően minőségi időt tölthetünk együtt barátainkkal és családtagjainkkal.

olvass tovább

A tömegcikk és a prémium határa – KIA Sorento Plug-in Hybrid

A Kia Sorento PHEV valójában a prémium kategóriába sorolható. Talán az egyetlen szempont szerencsére, amely bármelyik másik prémium szegmensben futó járműtől megkülönbözteti, az ára. Néhány év lesz szerintem, ha ilyen ütemben javul minőség és komfort szempontjából a márka és már ott is lesz márkaimage-ben, ahol az Audi, BMW vagy Mercedes.

olvass tovább

Tényleg ez a low-cost? – Dacia Sandero Stepway Comfort TCe 90 CVT

Ha kimondjuk ezt a kifejezést, hogy low-cost, tehát olcsó, akkor óhatatlanul a gyenge, rossz minőség jut az eszünkbe. Az új Sandero Stepwayre viszont mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy rossz minőségű. A harmadik generáció végleg elfeledteti velünk azt, hogy milyen alapokból, márka image-ből indult ki a Dacia. Egy dolog maradt meg csupán, hogy elérhető áru autómárka.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Egynél jobb a kettő – Volvo S60 B3 és T5

Vannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljesjogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.

olvass tovább

Szebb, divatosabb, drágább – Nissan Juke DIG-T N-Design

Kétségkívül az új Nissan Juke minden pontján igényesebb, minőségibb és szebb lett, mint elődje. Bár karakterében megegyezik az első generáció formai jegyeivel, de vonalvezetése már nem annyira formabontó, kevésbé megbotránkoztató. Az is lehet persze, hogy a világ felnőtt ahhoz a formatervhez, amelyet a japán/francia autóóriás 2009-ben megálmodott.

olvass tovább

Hazánkban már több mint 2 millió embert érint az allergiaszezon

  • 2021. május 19.

Bár a tavasz a többség számára egyet jelent a természet ébredésével, a virágokkal és a zöldbe boruló fákkal, az allergiások számára ez az év legkellemetlenebb időszaka. Hazánkban már több mint 2 millió embert érint légúti allergiás megbetegedés, míg az EAACI (Európai Allergia és Klinikai Immunológia Akadémia) adatai szerint ez a szám Európában több mint 150 millió főre becsülhető és évről évre emelkedik. Mivel az allergiaszezon a globális felmelegedés következtében egyre inkább kiterjed, ezért a szabadban egyre nehezebb az allergiás reakciót kiváltó hatások és a kellemetlen tünetek ellen tenni, azonban a beltéri levegő minőségét és ezzel együtt az életminőséget is javítani lehet.

olvass tovább

Klasszikus értékek új köntösben – Volvo V60 Cross Country B4 AWD

A prémium szegmensen belül mindig nagyon fontos, hogy messzebbre mutasson egy autó által képviselt érték annál, amit az összeszerelési minőség és a használt anyagok miatt luxusnak nevezhetünk. Szükséges a tradíció, individualizmus, a választott márka értékei és a funkcionalitás, amelyek mentén döntünk, hogy mely konkrét márka és típus mellett tesszük le a voksunkat. Itt az autó már több annál, mint egy használati eszköz, amely elszállít minket egyik pontból a másikba, az önkifejezés eszköze.

olvass tovább

A Panasonic bemutatja továbbfejlesztett PACi NX klímaberendezését

  • 2021. április 20.

A Panasonic Heating & Cooling Solutions megkezdte a kereskedelmi alkalmazásokhoz is jól használható, új és kiemelkedően hatékony PACi NX klímaberendezés sorozat európai forgalmazását. A berendezéscsalád két termékvonalra épül: az egyik vonal a Standard egységekből áll, amelyek optimális megoldást jelentenek olyan projektek esetében, ahol fontos a minőség, ám korlátozott a költségkeret. A másik vonal az Elite berendezések, amelyek csúcskategóriás kereskedelmi légkondicionálást kínálnak.

olvass tovább