Kulcsszó keresés /


Újra országos pályázat indul! Idén is nyitott a lehetőség a közösségi falfelületek megújítására

  • 2022. április 08.

Tizenegyedik alkalommal írja ki pályázatát a Let’s Colour Településszépítő Egyesület, melyben várja a hazai iskolák, óvodák, kórházak, önkormányzatok és aktív közösségek jelentkezését. A pályázók idén is jelentős nyereményre számíthatnak, a tét nem kevesebb, mint 800 négyzetméter kültéri vagy beltéri falfelület kifestésére elegendő színes falfesték. A pályázatokat az egyesület weboldalán május 13-ig nyújthatják be a résztvevők.

olvass tovább

Megnyitotta kapuit a Hard Rock Hotel Budapest

  • 2022. április 07.

A vibráló Hard Rock Hotel Budapest új szintre emeli a főváros hotel kínálatát a lánc első közép-európai szállodájával. A Hard Rock márka 50 éve a zene erejével kapcsolja össze az embereket, legyen szó bármilyen zenei stílusról, a poptól a hip-hopon át az indie-n és a jazz-en keresztül a hard rockig. Az 1971-ben alapított Hard Rock International 68 országban, közel 250 helyszínen van már jelen, amelybe beletartoznak a Hard Rock Cafe®-k, hotelek, kaszinók és Rock Shopok® is. A Nagymező utcában található 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy igazi lifestyle hotelként teljes zenei és vizuális élményt nyújt vendégeinek, csupán karnyújtásnyira a budapesti Broadway színes világától.

olvass tovább

Az emberek egy rész a bikiniszezonra készül, míg a többiek a nukleáris katasztrófától rettegnek

  • 2022. április 05.

Bár a legtöbben inkább a téli időszak során szoktak a megfelelő vitaminfogyasztásra odafigyelni, azonban ez a tavaszi és a nyári időszakban legalább ilyen fontos, hiszen az immunrendszernek ilyenkor is szüksége van a támogatásra, azonban mégis csökkenni szokott ilyenkor az érdeklődés a C és D vitamint iránt. Ezzel szemben a háború hírére megugrott az érdeklődés a jód iránt, a fogyókúrás csodaszerektől pedig ismét sokat várnak a strandolni vágyók – mesélte Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő.

olvass tovább

Újabb sztárok a Soundon

  • 2022. március 31.

Újabb fellépők csatlakoztak a Balaton Sound korábban bejelentett nevei mellé, köztük olyan headlinerek, mint a „digitális zeneszerkesztés innovátora" Richie Hawtin, a techno nápolyi nagykövete Deborah De Luca, az ausztrál dj/producer FISHER, vagy a legendás német dj, Sven Väth. Szintén a fő sorban lép majd fel Jamie Jones & Joseph Capriati, Chris Liebing, Meduza, Pan-Pot vagy Reinier Zonneveld live produkciója. Mindez június 29. és július 2. között, Zamárdiban.

olvass tovább

Tovább emeli a szintet – Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Mild Hybrid Tekna+

A Qashqai divatot teremtett. Amikor 2006-ban megjelent az európai piacon a Nissan ezzel a típussal, még nem tudhattuk, hogy pár év, és mindenki csak azt fogja mondani – crossovert akarok! Hogy mennyire tudható be ez a mánia a Nissannak? Hát szerintem nagyon. A magasra épített autók divatját ugyanis ez a forma alapvetően meghatározta és beégett mindenki agysejtjeibe. Lehet szeretni, vagy nem szeretni ezt a kategóriát, de már megkerülni lehetetlen.

olvass tovább

Akarlak is, meg nem is - avagy feleslegesen küzdesz egy nárcisztikus szeretetéért

  • 2022. március 29.

Gyakran a hiú és önző embereket is hajlamosak vagyunk nárcisztikusként elkönyvelni, pedig ez egy ennél sokkal összetettebb és problémásabb személyiségzavar. Ha egy ilyen emberrel kerülünk kapcsolatba,kezdetben minden csodásnak, sőt az egész személyisége, és maga a szituáció is kifejezetten vonzónak tűnhet, azonban hamar ráébredhetünk, hogy olyan helyzetbe cseppentünk, amelyből csak nagyon nehezen tudunk kilépni.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább