Kulcsszó keresés /


Az érzelmek hajtják – A CUPRA

Emberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.

olvass tovább

Tömegcikk helyett egyediség - Jaguar F-Pace D300 AWD

Azzal az őszinte vallomással kell kezdenem, hogy autós újságíróként már nagyon nehéz igazán lázba hozni bármilyen autóval. Egy kezemen tudom megszámolni azokat a pillanatokat, és ezeknek a pillanatoknak a száma egyre ritkább, amikor azt éreztem, hogy mélyebb fájdalmat nem lehet átélni, mint amikor visszaadom az importőrnek a slusszkulcsot a tesztidőszak után. A Jaguar F-Pace tesztelése közben odáig jutottam, hogy nem is fogom visszaadni, hátha nem fog hiányozni senkinek én pedig boldogan élek, ameddig meg nem halok.

olvass tovább

Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

Nem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.

olvass tovább

5 dolog, ami miatt hasznos az ugrálókötelezés

Tény, hogy ha egy sportág mellett elkötelezzük magunkat, az mindig költségeket is von maga után. Viszont ha van mozgásfajta, amihez csak pár száz forint, egyetlen cipő és némi elszántság szükséges – na, az az ugrálókötelezés. És most azt is elmondjuk Nektek öt pontban, miért kifejezetten jó alakformáló és zsírégető módszer is egyben.

olvass tovább

Problémák, amiket csak kis mellű lányok érthetnek

Üdvözöllek a kis mellű lányok világában. Nekünk nem fáj a vállunk és a hátunk, hiszen nem kell indokolatlanul nagy súlyokat cipelnünk a mellkasunkon; sportmelltartóból tökéletesen megelégszünk egy egyszerű fazonnal is, hiszen nincs mit leszorítania; imádunk hason aludni, mert semmi sem állja útját kényelmünknek; bátran variálhatjuk a mellméretünket ruházatunkhoz illően, és biztosan állíthatjuk, hogy stabilan álljuk a sarat a gravitációval szemben.

olvass tovább

Nem az érzelmeket kavarja fel – Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4 Motion Elegance

2020 végére elérkezett az idő, hogy a VW leporolja a vékony port a legnépszerűbb SUV-járól. A modellkínálat középső-felső szegmensében elhelyezkedő modellen elvégezték a kötelező gyakorlatokat, hogy frissen, üdén vágjon bele a digitalizáció korába. A dízelmotoros változatot teszteltük, amely utolsó mohikánként állja a sarat az alternatív hajtású modellekkel szemben.

olvass tovább

Határ a csillagos ég – Audi A3 Sportback 35 TDI Triptronic S-Line

Ahogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, amelynek tesztje itt olvasható, most az azonos lóerővel rendelkező dízel változatot vettük górcső alá.

olvass tovább

Adrenalinnal feltöltve – Cupra Ateca

A Cupra nevet régóta ismerjük már, de különálló márkaként csak 2018-ban jelent meg a Volkswagen csoport palettáján, külön helyet követelve magának a Seat márka mellett. Igen, jól emlékszik, akinek egyből a Seat név ugrott be a név hallatán, hiszen a Cupra alapját, a most megjelent Formentor kivételével minden esetben a Seat modellek adják. Az Ateca 2020-ban ráncfelvarrást kapott, így ezt a modellt vettük górcső alá mostani tesztünkben.

olvass tovább